قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی اسپرت پاژن - sport pajan

(3)
(0)
قوانین و مقررات

قوانین و مقررات فروشگاه اینترنتی اسپرت پاژن

 

آدرس فروشگاه اینترنتی اسپرت پاژن: sportpajan.ir

 

فروشگاه اینترنتی اسپرت پاژن تنها در آدرس اینترنتی sportpajan.ir فعال است و مشتریان عزیز تنها از این لینک اقدام به خرید کنند.

 

با مراجعه به سایت اسپرت پاژن می‌توانید محصولات را مشاهده کنید و پس از انتخاب اقدام به خرید و پرداخت آنلاین مبلغ آن کنید.

پس از ثبت سفارش مشتریان عزیز توانایی لغو سفارش دارند و میتوانند تقاضای بازگشت مبلغ کنند اما این درصورتی است که محصول سفارش داده شده در مرحله پردازش باشد و در مرحله بسته بندی نباشد در این صورت 15 درصد از مبلغ پرداخت شده کسر می‌شود و مابقی مبلغ به حساب مشتری بازخواهد گشت. فرایند بازگشت مبلغ تنها در روز‌‌‌‌های شنبه و یک شنبه و در ساعات کاری انجام خواهد شد درصورت تعطیل رسمی بودن روز‌‌‌‌های شنبه و یکشنبه واریز مبلغ به روز بعد موکول خواهد شد.

با توجه به تغییرات قیمتی اجناس در بازار منطقی است که فروشگاه اینترنتی اسپرت پاژن نسبت به تغییر قیمت ها اقدام کند.

 

نحوه بسته بندی و ارسال کالا

 

فروشگاه اینترنتی اسپرت پاژن در شهر تهران از پست تخصصی فروشگاه استفاده می‌کند.

برای ارسال به شهرستان‌‌‌‌های استان تهران از پست تخصصی فروشگاه، باربری، پست پیشتاز، پست سفارشی و تیپاکس استفاده خواهد شد.

برای ارسال محصول به داخل استان‌‌‌‌های همجوار و غیر همجوار نیز از باربری، پست پیشتاز، پست سفارشی و تیپاکس استفاده می‌شود.

محصولات حجیم و سنگین در بسته‌‌‌‌های بالای 1 متر و بیشتر از 30 کیلوگرم تنها از طریق باربری و تیپاکس قابل ارسال هستند.

تمام بسته بندی ها توسط اسپرت پاژن صورت می‌گیرد و در نهایت دقت انجام می‌شود تا در زمان ارسال دچار مشکل نشود و محصول کاملا سالم به دست مشتری برسد.

قابل توجه است که اسپرت پاژن برای رفاه حال مشتریان عزیز، هزینه ارسال را برای مبالغ بالای 400 هزارتومان در استان تهران را رایگان درنظر گرفته است.

 

نکات مهم هنگام تحویل کالا

درنظر داشته باشید همانطور که گفته شد تمامی محصولات ارسالی قبل از بسته بندی برسی می‌شوند و پس از مطمئن شدن از صحت و سلامت محصول، محصول در نهایت دقت بسته بندی می‌شود و تحویل داده خواهد شد برای ارسال. هنگام تحویل کالا اگر شاهد آسیب دیدگی محصول بودید مراتب باید از شرکت ارسال کننده پیگیری کنید و اسپرت پاژن به هیچ عنوان پاسخ گو نخواهد بود. درصورتی که ارسال کننده پست تخصصی اسپرت پاژن بود مراتب را گزارش دهید تا پیگیری شود.

پس از تحویل کالا درصورتی که متوجه مغایرت کالای سفارشی خود با کالای دریافتی شدید باید سریعا مراتب را گزارش دهید. درصورتی که این مغایرت از روی کارتن محصول قابل مشاهده بود به هیچ عنوان نباید محصول از کارتن خارج شود درغیر این صورت امکان مرجوعی وجود نخواهد داشت.

 

 

مشکلات فنی کالای برقی: مشکلات و ایرادات کالا‌‌‌‌های برقی، باید تا 7 روز پس از تحویل گرفتن کالا، به پشتیبانی فروشگاه اعلام گردد تا کارشناسان فنی پس از بررسی مشکل به وجود آمده در صورت نیاز کالا را تعویض کنند. بدیهی است ایراداتی که پس از 7 روز گزارش شوند، قابل رسیدگی نیستند. اسپرت پاژن 7 روز ضمانت بازگشت کالا فراهم کرده است تا درجهت رفاه حال مشتریان قدمی برداشته باشد و فرصتی برای تست داشته باشند. جهت استفاده از این ضمانت توجه به نکات زیر الزامی است:

تست وسیله برقی صرفا باید توسط افراد فنی و مسلط به این کار انجام گردد. هرگونه استفاده نادرست از محصول هنگام نصب یا جا زدن، عدم رعایت ولتاژ برق ورودی، اتصال اشتباه سوکت و سیم‌‌‌‌های نصب و سایر و مواردی که به کالا آسیب برساند، محصول را از این ضمانت خارج می‌کند.

صدمات فیزیکی، آب خوردگی، شکستگی و سایر مشکلاتی که هنگام جابجایی کالا ممکن است رخ داده باشد، شامل این ضمانت نخواهد بود.

سالم بودن بسته بندی و جعبه دستگاه بدون هیچ گونه پارگی، نوشته و علامت بر روی آن بسیار مهم است و باید رعایت شود.

سلامت کالا از لحاظ فیزیکی و باز نشدن پیچ ها و پلمپ دستگاه یا وسیله برقی.( در صورت دستکاری، باز کردن یا اقدام به تعمیر، رسیدگی نخواهد شد.)

گزارش خرابی محصول نهایتا تا ۲۴ ساعت پس از تحویل گرفتن به پشتیبانی اعلام گردد.

 

قابل توجه است، درصورتی که کالا درصورت نداشتن مشکل نیز مشتری امکان استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت کالا را درصورت نصب نکردن و استفاده نکردن از کالا را دارد.

 

مرجوع کردن کالا

 

برای مرجوع کردن کالا خریدار باید هزینه ارسال محصول به فروشگاه را پرداخت کند. درصورتی که محصول ارسال شده معیوب بوده باشد و این مشکل از طرف فروشگاه باشد پس از برسی و به نتیجه رسیدن، مبلغ پست به مشتری بازگردانده خواهد شد. اما اگر مشتری بخواهد طبق قوانین از 7 روز ضمانت بازگشت کالای خود استفاده کند هزینه ارسال بر عهده مشتری خواهد بود.

درنظر داشته باشید که قبل از هرگونه اقدام برای ارسال کالا به فروشگاه، با پشتیبانی فروشگاه هماهنگ کنید و توجه کنید که درصورت عدم هماهنگی لازم پس از ارسال محصول اسپرت پاژن هیچگونه مسئولیتی را درقبال دریافت محصول و یا عدم دریافت محصول را به گردن نخواهد گرفت.

 

نکته مهم: درنظر داشته باشید ارسال کالا‌‌‌‌های مایع، مانند(واکس داشبورد، کارواش بدنه و ...) طبق قانون پست جمهوری اسلامی ایران از طریق پست پیشتاز و سفارشی امکان پذیر نیست و تنها از طریق پست تیپاکس قابلیت ارسال دارد و شامل هزینه بالاتری برای ارسال خواهد شد که هنگام خرید قیمت ارسال با تیپاکس را مشاهده خواهید کرد و درصورت آسیب دیدگی محصول اسپرت پاژن هیچگونه مسئولیتی را قبول نخواهد کرد. ارسال کالا‌‌‌‌های کوچک( شکستنی و کالاهایی که قابلیت گم شدن دارند) و مایع توسط باربری به علت بی نظم بودن مراحل ارسال دارای ریسک بالا است و درصورت به وجود آمدن هرگونه مشکل برای مرسوله، مسئولیت آن بر عهده مشتری است.

 

حریم خصوصی کاربران:

 

حفاظت از حریم خصوصی کاربران یکی از اولویت‌‌‌‌های اسپرت پاژن است و با اطمینان خدمت کاربران عزیز عرض میکنیم که به هیچ عنوان هیچ کس دسترسی به اطلاعات شمارا نخواهد داشت.

برای استفاده از سایت و اپلیکیشن و خرید از آن طریق نیاز به ثبت نام دارید که برای تکمیل فرایند ثبت نام نیاز به وارد کرن ایمیل و شماره همراه دارید که تماما نزد اسپرت پاژن محفوظ است و به هیچ عنوان به شخص دیگری نمایش داده نخواهد شد.

 

 

محتوای فروشگاه

 

تمامی محتوا و عکس‌‌‌‌های محصولات مختص به فروشگاه اینترنتی اسپرت پاژن است که استفاده از‌ آنها از لحاظ شرعی حرام بوده و در صورت مشاهده پیگردقانونی خواهد داشت.

 

 

مدیریت

 

آقایان علی اکبر زمانی و حسین ذوالقدر به عنوان مدیر فروشگاه اینترنتی اسپرت پاژن معرفی می‌شوند.

تهران - خیابان امیرکبیر - کوچه سراج الملک - پاساژ نگین - همکف - پلاک 6 | تلفن‌‌‌‌های تماس (واتس اپ) : 09999901978 33902923-021 | info @ sportpajan.ir

menuordersearch
sportpajan.ir